من می توانم بسکتبال با سندرم نفروتیک بازی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من می توانم بسکتبال با سندرم نفروتیک بازی

سندرم نفروتیک یک اختلال کلیوی مشترک است که بسیاری از مردم تاثیر می گذارد. برای افزایش ایمنی این بیماران و آنها را در برابر بهترین بیماری کلیوی مبارزه، اغلب پیشنهاد ورزش. در این مورد، بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک می تواند بسکتبال بازی؟

مشخص شده با افزایش نفوذ پذیری غشاء پایه گلومرولی، سندرم نفروتیک باعث مقدار زیادی از از دست دادن پروتئین، ادم شدید، hypoproteinemia، و چربی خون.

به منظور کنترل این نشانه ها و پیشرفت آهسته از استروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی سندرم نفروتیک اغلب استفاده می شود. با این حال، این داروها با تضعیف سیستم ایمنی بدن بیماران است که می تواند ظرفیت ایمنی بدن کم شود به راحتی کار می کنند. علاوه بر این، از دست دادن پروتئین ایمونوگلوبولین منجر از دست داده است که علت دیگری از ایمنی پایین است.

ورزش منظم می کند صلاحیت ایمنی بیماران را بهبود نمی بخشد، بهبود گردش خون و سندرم نفروتیک ضد. با این حال، ما باید تاکید است که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ورزش بهتر ملایم بود.

بسکتبال متعلق به ورزش شدید، برای بازی اغلب نیاز مردم را به اجرا به سرعت. با توجه به این، بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک کودکان و بزرگسالان توصیه می شود برای انجام برخی از ورزش های دیگر. به عنوان مثال، پیاده روی تنها یک گزینه خوب است.

ورزش کمک می کند تا حد زیادی به درمان های پزشکی بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک می تواند به مدت نیم ساعت سه بار در هفته پیاده روی. البته برخی از تمرینات دیگر مانند آهسته دویدن، تای چی، یوگا، و غیره، همچنین برای بسیاری از بیماران می باشد. بهتر است برای آنها را به برنامه ورزشی با راهنمایی یک متخصص پزشکی. با این حال، اگر بیماران دچار عفونت دستگاه ادراری یا هماچوری، توصیه می شود به استراحت در بستر است.

همراه با برنامه ورزشی سالم، بیماران باید به دنبال یک برنامه رژیم غذایی علمی است. اگر نه، شما می توانید از دکتر خود برای کمک آنلاین بپرسید.





:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، بسکتبال بازی ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: